Ciencia y sanidad en la Valencia capital de la República

Josep Lluís Barona Vilar, Josep Bernabeu-Mestre, eds.

ISBN: 978-84-370-6916-6

Matèria: història, medicina

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2008

Aquest volum constitueix una antologia de documents sobre ciència i sanitat vinculats a la Segona República. Aquests textos, molts dels quals eren de difícil accés o fins i tot inèdits, són representatius dels esdeveniments i protagonistes que anaven des de la investigació vinculada a la Junta per a Ampliació d'Estudis i Investigacions Científiques fins a les activitats acadèmiques de la Universitat de València. Entre la documentació inclosa poden destacar-se les intervencions de personalitats com Juan B. Peset o Federica Montseny, i també diverses aportacions que permeten reconstruir, amb documents de primera mà, els perfils de l'activitat científica universitària, les polítiques de salut pública de la República, la reforma sanitària, l'impacte de la guerra civil i la cooperació internacional.

Barona Vilar, J. L. [Josep Lluís] (2008). Ciencia y sanidad en la Valencia capital de la República. Universitat de València.

Barona Vilar, Josep Lluís. Ciencia y sanidad en la Valencia capital de la República. Universitat de València, 2008.

BARONA VILAR, Josep Lluís. Ciencia y sanidad en la Valencia capital de la República. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6916-6.

Barona Vilar, Josep Lluís. Ciencia y sanidad en la Valencia capital de la República. Valencia: Universitat de València; 2008. 196 p.