Ana Gisbert Terol, M. Lutgarda Ortells

Enquadernació: cartoné

Format: 17,5 x 24,5 cm

Pàgines: 1.918 pp.

Una eina fonamental per a tots aquells investigadors i bibliotecaris interessats en l'àmplia varietat temàtica del segle XVII valencià continguda a la Biblioteca Històrica de la Universitat de València al llarg de 7.337 entrades. El catàleg documental inclou nombroses obres de religió, dret civil i canònic, legislació, història, clàssics llatins i grecs, filosofia, comèdies, novel·les, poesia i diversos fullets de temàtica valenciana. Inclou, a més, 40 làmines extretes de les obres catalogades i un exhaustiu conjunt d'índexs que donen compte, al llarg de quasi 300 pàgines, dels títols i encapçalaments secundaris, il·lustradors, impressors, editors, llibrers, llocs d'impressió, topònims, països, títols, matèries, idiomes, procedències, llegats i ex libris, destacant en aquest últim apartat les donacions del marquès de Dos Aigües, del jurista Francisco Borrull o del rector Vicente Blasco, entre altres.

Gisbert Terol, A. [Ana] & Ortells Pérez, M. L. [M. Lutgarda] (2005). Catálogo de obras impresas en el siglo XVII de la Biblioteca General e Histórica de la Universitat de València. Universitat de València.

Gisbert Terol, Ana y Ortells Pérez, M. Lutgarda. Catálogo de obras impresas en el siglo XVII de la Biblioteca General e Histórica de la Universitat de València. Universitat de València, 2005.

GISBERT TEROL, Ana y ORTELLS PÉREZ, M. Lutgarda. Catálogo de obras impresas en el siglo XVII de la Biblioteca General e Histórica de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6258-7.

Gisbert Terol, Ana y Ortells Pérez, M. Lutgarda. Catálogo de obras impresas en el siglo XVII de la Biblioteca General e Histórica de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2005. 1.918 p.