Cartas, documentos y escrituras de Pedro Calderón de la Barca

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2008

Per primera vegada des de la mort de Pedro Calderón de la Barca, ix a la llum una llista cronològica completa de 589 cartes, documents i escriptures referents al «fènix dels enginys» i «estel major» de la poesia espanyola i els seus familiars. El principal propòsit d'aquest treball ha estat posar en ordre l'ampli material arxivístic i facilitar l'aproximació de l'investigador, per a així assentar les bases del que se sap de la vida del «Monstre de l'Enginy». A més, l'obra conté índexs de llocs i noms per a una millor localització dels documents.

Sliwa, K. [Krzysztof] (2008). Cartas, documentos y escrituras de Pedro Calderón de la Barca. Universitat de València.

Sliwa, Krzysztof. Cartas, documentos y escrituras de Pedro Calderón de la Barca. Universitat de València, 2008.

SLIWA, Krzysztof. Cartas, documentos y escrituras de Pedro Calderón de la Barca. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7190-9.

Sliwa, Krzysztof. Cartas, documentos y escrituras de Pedro Calderón de la Barca. Valencia: Universitat de València; 2008. 446 p.