Product Documents

A propósito de la crítica de arte

Teroría y práctica. Cultura y política

Romà de la Calle

Col·lecció: Creativitat & Recerca, 3

ISBN: 978-84-370-8828-0

Matèria: art

Submatèries: teoria i ensenyament

Any ed.: 2012

El llibre reuneix les reflexions de Román de la Calle entorn d’un gènere predilecte de la seua producció, el de la crítica d’art, a partir d’un conjunt d’assajos plurals per cronologia i estil. Anys de ponderació, redacció i docència han servit per articular una especulació sistemàtica entorn de les funcions de la crítica i els seus diferents tipus, les seues connexions amb la creativitat o les interrelacions amb altres disciplines, que palesa una qüestió de fons, la polèmica dualitat existent entre crítica filosòfica i poètica, preocupació latent en l’obra de l’autor, amb tot el “continuum” d’opcions intermèdies que la història ha anat periòdicament possibilitant i propiciant. Al final del volum s’inclou una actualitzada i àmplia bibliografia sobre la teoria de la crítica d’art, tant des d’un punt de vista històric com des d’una orientació general.

Calle, R. d. [Romà de la] (2012). A propósito de la crítica de arte. Teroría y práctica. Cultura y política. Universitat de València.

Calle, Romà de la. A propósito de la crítica de arte. Teroría y práctica. Cultura y política. Universitat de València, 2012.

CALLE, Romà de la. A propósito de la crítica de arte. Teroría y práctica. Cultura y política. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8828-0.

Calle, Romà de la. A propósito de la crítica de arte. Teroría y práctica. Cultura y política. Valencia: Universitat de València; 2012. 208 p.