Fitxa del llibre: Ficha técnica

30 anys de Serenates

Ana María Botella Nicolás, coord.

ISBN: 978-84-9133-090-5

Matèria: Art

Submatèries: Música

Idioma: català

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

Format: 16,5 x 23 cm.

Pàgines: 104

30 anys de Serenates és un llibre que recull la trajectòria del festival de música més important que ha tingut i té la ciutat de València. És la primera vegada que es fa un balanç a nivell global d'aquest fenomen musical, que s'analitzen els programes i s'aporten dades concretes sobre la programació i sobre el que s'ha pogut escoltar, tot això sota el prisma de la reflexió objectiva i científica.

30 anys de Serenates és un llibre que recull la trajectòria, fins a l'edició del 2016, del festival de música més important que ha tingut i que té la ciutat de València. És la primera vegada que es fa un balanç a nivell global d'aquest fenomen musical, que s'analitzen els programes i s'aporten dades concretes sobre la programació i sobre el que s'ha pogut escoltar, tot això sota el prisma de la reflexió objectiva i científica. El llibre s'estructura en cinc capítols, més pròleg, introducció i epíleg, que n’actuen com a eixos temàtics. Aquests són: Breu història de Serenates: una aproximació a tres dècades d'activitat musical, Estudi i anàlisi quantitativa del Festival de Serenates: concerts, compositors, repertori i intèrprets, El festival Serenates i el patrimoni musical valencià, La consagració de les Serenates i La imatge en el Festival de Serenates.