Videoconferencias con Blackboard Collaborate Ultra en la Universitat de València

Guía rápida para el moderador

Vicent E. Bresó Flores

ISBN: http://dx.doi.org/10.7203/PUV-AOB-2019-001

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Enquadernació: Ebook

Format: 21 x 29,7 cm.

Pàgines: 61

Aquest llibre és una guia d'ús per al moderador de videoconferències que s'organitzen des de la Universitat de València amb el programari Blackboard Collaborate Ultra. En aquest manual trobarem la informació perquè l'organitzador de la videoconferència siga capaç de sol·licitar l'ús de Blackboard Collaborate, programar sessions de videoconferència, configurar les sessions, convidar i orientar als participants, realitzar la videoconferència, compartir continguts i gravar les sessions per a una visualització posterior.

Preu regular: 5,00 €

Preu especial 0,00 €