Universitat d'Estiu de Gandia

Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-9810-4

Idioma: català

Any ed.: 2016

Enquadernació: cartoné

Aquest volum pretén ser una mostra, una aproximació al que ha estat més d'una trentena d'edicions de la proposta estiuenca de la Universitat de València i l'Ajuntament de Gandia. Un projecte consolidat al llarg de més de tres dècades i que reflecteix la diversitat de qüestions que han anat sorgint al llarg d'aquests anys.

Aquest volum pretén ser una mostra, una aproximació al que ha estat més d'una trentena d'edicions de la proposta estiuenca de la Universitat de València i l'Ajuntament de Gandia. Un projecte consolidat al llarg de més de tres dècades i que reflecteix la diversitat de qüestions que, al llarg d'aquests anys, han anat sorgint al voltant del coneixement, de la transferència, de les inquietuds ciutadanes en un àmbit universitari i cívic com a mostra de la interacció entre la Universitat, la Ciutadania i el Territori.