Universitat d'Estiu de Gandia

Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-9810-4

Idioma: català

Any ed.: 2016

Enquadernació: cartoné

Aquest volum pretén ser una mostra, una aproximació al que ha estat més d'una trentena d'edicions de la proposta estiuenca de la Universitat de València i l'Ajuntament de Gandia. Un projecte consolidat al llarg de més de tres dècades i que reflecteix la diversitat de qüestions que, al llarg d'aquests anys, han anat sorgint al voltant del coneixement, de la transferència, de les inquietuds ciutadanes en un àmbit universitari i cívic com a mostra de la interacció entre la Universitat, la Ciutadania i el Territori.

VV.AA. (2016). Universitat d'Estiu de Gandia. Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori. Universitat de València.

VV.AA. Universitat d'Estiu de Gandia. Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori. Universitat de València, 2016.

VV.AA. Universitat d'Estiu de Gandia. Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9810-4.

VV.AA. Universitat d'Estiu de Gandia. Més de tres dècades de coneixement, ciutadania i territori. Valencia: Universitat de València; 2016. 190 p.