Product Documents

Una revolución en la evolución

Lynn Margulis

Juli Peretó Magraner, ed.

Col·lecció: Honoris Causa, 20

ISBN: 978-84-370-5494-0

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Any ed.: 2002

Enquadernació: cartoné

Les aportacions de Lynn Margulis a la biologia són d'una importància inqüestionable. Les seues idees sobre el paper de la simbiosi en l'origen de les cèl·lules nucleades han sigut demostrades quasi íntegrament. Per això es pot dir que Margulis ha remogut les de per si mateix ja agitades aigües de les explicacions científiques de l'origen i evolució de la vida. A més, ha col·laborat amb nombrosos científics i intel·lectuals en altres àmbits del coneixement: així, per exemple, amb James Lovelock va contribuir al desenvolupament de la hipòtesi Gaia i amb Dorion Sagan ha publicat nombrosos llibres i articles de divulgació científica i reflexió filosòfica sobre l'evolució biològica i el funcionament d'un planeta viu.

Citació

Margulis, L. [Lynn] & Peretó, J. [Juli] (2002). Una revolución en la evolución. Universitat de València.

Margulis, Lynn y Peretó, Juli. Una revolución en la evolución. Universitat de València, 2002.

MARGULIS, Lynn y PERETó, Juli. Una revolución en la evolución. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5494-0.

Margulis, Lynn y Peretó, Juli. Una revolución en la evolución. Valencia: Universitat de València; 2002. 376 p.

Copiar al portapapeles