Trastorno por Déficit de Atención y/o Hiperactividad

Matèria: filologia

Submatèries: altres

Any ed.: 2009

Aquest cinquè volum del corpus PerLa ("Percepció, Llenguatge i Afàsia"), ofereix narracions i argumentacions redactades per nens amb TDAH, i es completa amb una proposta d'anàlisi pragmàtica que atén a elements de cohesió gramatical i superestructura textual, així com a les petjades pragmàtiques de capacitat intersubjectiva (teoria de la ment).

El corpus PerLa ("Percepció, Llenguatge i Afàsia") sorgeix dins l'àrea de Lingüística General de la Universitat de València com a resposta a la necessitat d'integrar l'estudi de les patologies lingüístiques en les tendències actuals de la pragmàtica i la lingüística de corpus. En aquest cinquè volum, dedicat al Trastorn per Dèficit d'Atenció i/o Hiperactivitat (TDAH) s'ofereixen dades planificades escrites, que han estat redactades per nens amb aquest diagnòstic i amb edats compreses entre els 7 i 11 anys. El volum ofereix narracions i argumentacions redactades per nens amb TDAH, i es completa amb una proposta d'anàlisi pragmàtica que atén a elements de cohesió gramatical i superestructura textual, així com a les petjades pragmàtiques de capacitat intersubjectiva (teoria de la ment).