Product Documents

Sociologia de les relacions laborals

Miguel Ángel García Calavia

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 108

ISBN: 978-84-370-6980-7

Matèria: economia, sociologia i política

Idioma: català

Any ed.: 2008

Pàgines: 262

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Les normes i pràctiques que estructuren les interaccions entre assalariats, empresaris i Estat constitueixen l'objecte d'estudi de les relacions laborals. En aquest text, s'aborden les lògiques que en presideixen la construcció social. En primer lloc, es revisen algunes perspectives teòriques i es presenten els actors socials i les seues formes d'intervenció col·lectiva. Després, s'examinen les relacions entre desenvolupament de les relacions laborals i el funcionament de les economies, i, finalment, s'hi analitza com s'ha configurat el sistema de regulació de l'ocupació a Espanya. En l'ànim que ha guiat aquest llibre ha estat present una de les preocupacions dels autors clàssics; la necessitat de desplaçar el centre d'interès cap a un tipus de racionalització social que subordina el funcionament de l'empresa a les exigències de les persones i a la lògica d'una societat democràtica.

Citació

García Calavia, M. . [Miguel Ángel] (2008). Sociologia de les relacions laborals. Universitat de València.

García Calavia, Miguel Ángel. Sociologia de les relacions laborals. Universitat de València, 2008.

GARCíA CALAVIA, Miguel Ángel. Sociologia de les relacions laborals. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6980-7.

García Calavia, Miguel Ángel. Sociologia de les relacions laborals. Valencia: Universitat de València; 2008. 262 p.

Copiar al portapapeles