Sentipensar el Sur: cooperación al desarrollo y educación

María J. Martínez Usarralde, coord.

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-7969-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació, sociologia i política

Submatèries: pedagogia i didàctica

Coeditor: Patronat Sud-Nord

Any ed.: 2011

Tots els autors que han participat en aquest volum té en comú un anhel al que han dedicat espais de les seues vides: repensar la cooperació al desenvolupament en l'educació a través de les seues experiències reflexives i vivències fetes relats, cartes, històries de vida, contes i fins a poesia. I això, a partir d'un lloc privilegiat i principal: des del que viu la seua primera experiència com a cooperant en un país del Sud, amb la frescor que comporta la revelació i es reflecteix en la seua prosa provocada per una vivència humana i professional d'aquest tipus, fins al qual ha dedicat bona part dels seus usos vitals a construir discursos compartits, però també a rebre les lliçons que ofereixen aquestes regions i ara reflexiona sobre el sentit d'una acció socioeducativa així entesa, convertida en cultura, en actitud davant la vida i en estil de pensament.

Martínez Usarralde, M. J. [M. Jesús] (2011). Sentipensar el Sur: cooperación al desarrollo y educación. Universitat de València.

Martínez Usarralde, M. Jesús. Sentipensar el Sur: cooperación al desarrollo y educación. Universitat de València, 2011.

MARTÍNEZ USARRALDE, M. Jesús. Sentipensar el Sur: cooperación al desarrollo y educación. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7969-1.

Martínez Usarralde, M. Jesús. Sentipensar el Sur: cooperación al desarrollo y educación. Valencia: Universitat de València; 2011. 276 p.