Segona Trobada Universitat de València- Instituts d'Estudis Comarcals

Aportacions per a la reflexió al voltant del territori

Antonio C. Ledo, Josep Vicent Frechina, Joan Carles Membrado, eds.

ISBN: 978-84-370-9048-1

Matèria: geografia

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

La Segona Trobada entre la Universitat de València i els Instituts d'Estudis Comarcals, és l'origen d'aquesta publicació que persegueix establir i consolidar la relació entre les dues institucions. Es busca de nou la identificació, la reflexió i la delimitació de línies de treball conjuntes en temes culturals, mediambientals o socioeconòmics, àrees d'estudi comuns per a ambdues parts.

Altres formats:

eBook

La Segona Trobada entre la Universitat de València i els Instituts d'Estudis Comarcals, origen d'aquesta publicació, respon a la voluntat de col·laboració entre una universitat pública valenciana i unes associacions arrelades al territori, compromeses amb ell i amb un llarg recorregut durant les últimes dècades. Una trobada que persegueix establir i consolidar la relació entre la comunitat universitària i els centres d'estudis municipals i comarcals. Es busca de nou la identificació, la reflexió i la delimitació de línies de treball conjuntes en temes culturals, mediambientals o socioeconòmics, àrees d'estudi comuns per a ambdues parts. Aquesta col·laboració conjunta constitueix una labor clau en la investigació, la recuperació i la protecció del nostre valuós patrimoni natural, cultural, històric, paisatgístic, artístic, etc.