Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2012

L'objectiu principal d'aquest llibre és oferir als estudiants una visió general bàsica però completa del camp de l'adquisició de segones llengües i l'ensenyament de llengües estrangeres. La gran majoria dels estudiants en el programa d'Estudis d'Inglés aspira a convertir-se en part de la professió docent, per la qual cosa aquest volum els ofereix l'oportunitat de reflexionar sobre alguns dels factors importants en la forma s'adquireix el llenguatge, après i ensenyat. Aquest llibre ha sigut escrit perquè puga ser utilitzat solament, però també han aportat altres activitats en línia que poden ser utilitzades per a complementar aquest volum (en particular la unitat didàctica centrada en la preparació d'una programació de classe), però també pot utilitzar-se com a material per a altres assignatures amb programes similars.