Residuos urbanos y sustentabilidad ambiental

Estado de la cuestión y debate en la Comunidad Valenciana

Emèrit Bono Martínez, Juan Antonio Tomás Carpi, dirs.

ISBN: 978-84-370-6564-9

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Any ed.: 2006

Format: 16,5 x 23 cm.

Fruit de les ponències, els debats i les conclusions presenta en les jornades denominades Los Residuos Urbanos en la Comunidad Valenciana: estado de la cuestión, naix el present treball. Completat i ampliat amb diversos articles sobre la consideració dels residus com a recurs, la seua relació amb l'ecoeficiència i la sostenibilitat.

Altres formats:

eBook

El 12 de desembre de 2005 van ser organitzades en la ciutat de València per la Conselleria de Territori i Habitatge i l'Institut Mediterrani per al Desenvolupament Sostenible (IMEDES), conjuntament amb diverses institucions que van prestar la seua col·laboració, unes jornades denominades Los Residuos Urbanos en la Comunidad Valenciana: Estado de la Cuestión. Aquest títol responia a la necessitat d'integrar en una mateixa plataforma de debat la intervenció dels diferents actors implicats en un ámbit d'actuació tan essencial, alhora que complex, tant per al manteniment de la qualitat ambiental dels nostres entorns com per al compliment dels principis base del desenvolupament sostenible.