Rembrandt. El treball del pintor

Any ed.: 2006

Enquadernació: cartoné

Format: 24,5 x 27 cm.

Els objectius pictòrics de Rembrandt i la diversitat de materials i tècniques que l'artista aplicava es veuen analitzats en profunditat tot oferint una visió panoràmica de la pràctica diària i de les nocions artístiques d'aquest artista històric. Obra d'Ernst van de Wetering, traduïda per primera vegada a la nostra llengua conté més de 350 il·lustracions a tot color.

L'enlluernadora tècnica pictòrica de Rembrandt va estimular la imaginació dels amants de l'art durant la seua vida i ho ha continuat fent d'aleshores ençà. En aquest llibre, els objectius pictòrics de Rembrandt i la diversitat de materials i tècniques que l'artista aplicava per aconseguir els magnífics resultats que obtenia es veuen analitzats en profunditat. Aquest llibre ofereix una visió panoràmica de la pràctica diària de Rembrandt i les seues nocions artístiques, i alhora ens proporciona una imatge més tridimensional d'aquest artista històric. Ernst van de Wetering (1938) va estudiar a la Reial Acadèmia de Belles Arts de l'Haia i va participar com a ajudant al Projecte d'Investigació sobre Rembrandt fins que el van designar president d'aquest. Va ser membre del personal del Laboratori Central d'Investigació d'Objectes Artístics i Científics d'Amsterdam i des de 1987 ha exercit com a professor d'Història de l'Art a la Universiteit van Amsterdam.