Programación matemática para la economía y la empresa

M.ª Begoña Font Belaire

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-6552-6

Matèria: economia

Any ed.: 2008

La crítica especialitzada ha destacat que la professora Belaire no només és un model de rigor conceptual, sinó que compleix el fi per al qual aquesta presentació ha estat pensada: dirigir l'aprenentatge reservant a l'alumne una sèrie d'importants decisions a l'explotar les seccions «pràctica amb ordinador», «aprenent a raonar», «revisant els coneixements adquirits», «lectures complementàries». L'explotació en línia d'aquest producte encara farà més operatives aquestes seccions.

Altres formats:

eBook

La crítica especialitzada ha destacat que la professora Belaire no només és un model de rigor conceptual, sinó que compleix el fi per al qual aquesta presentació ha estat pensada: dirigir l'aprenentatge reservant a l'alumne una sèrie d'importants decisions en explotar les seccions «pràctica amb ordinador», «aprenent a raonar», «revisant els coneixements adquirits», «lectures complementàries». L'explotació en línia d'aquest producte encara farà més operatives aquestes seccions.