Problemas y cuestiones de Física

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2016

Estructurada cronològicament, l'obra arreplega els exàmens de Física de les PAU a la Comunitat Valenciana, entre el 2000 i 2015. Cadascun dels problemes i qüestions dels quals consta està detalladament explicat, incloent els càlculs necessaris per a una correcta resolució i, en els casos necessaris, imatges que faciliten la seua comprensió.

Dirigida fonamentalment a docents i estudiants de segon curs de Batxillerat, el volum també pot resultar d'utilitat en els primers cursos d'aquells graus en els quals s'estudia l'assignatura de Física General. Cadascun dels problemes i qüestions dels quals consta, està detalladament explicat, incloent els càlculs necessaris per a una correcta resolució i, en els casos necessaris, imatges que faciliten la seua comprensió. Estructurada cronològicament, l'obra recull la variació que l'estructura de les PAU va patir en 2008. En l'organització anterior, la prova d'accés constava de cinc itineraris, dissenyats en funció de la modalitat de batxillerat cursada. A partir del curs 2009, es va implantar el nou model de selectivitat que vincula més l'examen als estudis que es volen cursar.