Primera part de la Història de València

Pere Antoni Beuter

Vicent Josep Escartí, ed.

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 2

ISBN: 978-84-370-3467-6

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Idioma: català

Any ed.: 1998

Una de les obres més destacades dels cronistes valencians de l'època foral que, més enllà de les seues inexactituds, permet de submergir-nos en el món cultural i mental del segle XVI. El text és fruit d'una època i mostra una intencionalitat concreta: la construcció de la imatge històrica de la ciutat de València i del seu territori.

Beuter, P. A. [Pere Antoni] & Escartí Soriano, V. J. [Vicent Josep] (1998). Primera part de la Història de València. Universitat de València.

Beuter, Pere Antoni y Escartí Soriano, Vicent Josep. Primera part de la Història de València. Universitat de València, 1998.

BEUTER, Pere Antoni y ESCARTÍ SORIANO, Vicent Josep. Primera part de la Història de València. Valencia: Universitat de València, 1998. ISBN 978-84-370-3467-6.

Beuter, Pere Antoni y Escartí Soriano, Vicent Josep. Primera part de la Història de València. Valencia: Universitat de València; 1998. 214 p.