Índex del llibre:

Pràctiques escèniques de l'edat mitjana als segles d'or

Luis Quirante, Evangelina Rodríguez, J. Lluís Sirera

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 24

ISBN: 978-84-370-3348-8

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Idioma: català

Any ed.: 1999

L'objectiu d'aquest manual és facilitar a l'estudiant una aproximació a la realitat teatral hispànica des de l'època medieval fins a la fi del barroc i, a partir d'un concepte que va més enllà del de literatura dramàtica, situar-nos en el terreny de la representació, esdeveniment irrepetible en el qual accions dramàtiques són realitzades pels actors amb públic, espai i temps determinats.

L'objectiu d'aquest manual és facilitar a l'estudiant una aproximació a la realitat teatral hispànica des de l'època medieval fins a la fi del barroc i, a partir d'un concepte que va més enllà del de literatura dramàtica, situar-nos en el terreny de la representació, esdeveniment irrepetible en el qual un conjunt d'accions dramàtiques són realitzades per uns actors davant un públic i en un espai i un temps determinats. Allò que ens interessa és, doncs, l'heterogeni conjunt de signes procedents de les més distintes disciplines que, combinats, formen el fet teatral. Per primera vegada a l'Estat espanyol, professors universitaris publiquen un manual pedagògic des d'aquesta perspectiva interdisciplinar que defineix el teatre en la modernitat.