Índex del llibre:

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Any ed.: 2008

Aquest llibre reuneix, en forma d'entrevista, les reflexions del professor José Ángel García de Cortázar sobre el seu itinerari personal i acadèmic com a docent i investigador en unes quantes universitats espanyoles. L'obra permetrà apreciar la seua passió per l'edat mitjana i, així mateix, entendre la seua evolució i la dels historiadors de la seua generació. En estos temps de sotsobre historiogràfic, la seua aguda i experimentada opinió, formada durant tants anys en la primera línia de la docència i la investigació, resulta d'especial interès tant per a entendre el present de la disciplina, com per a comprendre el seu desenvolupament.