Nutrición y cooperación al desarrollo

José M. Soriano del Castillo, ed.

ISBN: 978-84-370-7545-7

Matèria: economia, medicina

Any ed.: 2010

En els últims anys s'han desenvolupat nombroses iniciatives, tant d'investigació com de cooperació, encaminades a véncer la pobresa i la desigualtat als països en vies de desenvolupament. Per a aquest treball es requereix formació, experiència i molta intuïció. Conscient d'això, la Universitat de València, a través de l'Observatori de Nutrició i Seguretat Alimentària per al Món en Desenvolupament, ha advocat per preparar entre els seus estudiants futurs cooperants i investigadors en nutrició en situacions d'emergència. Aquest llibre ens ofereix algunes de les reflexions i experiències dels professionals que van participar en les I Jornades de Nutrició i Cooperació al Desenvolupament, i, sens dubte, serà de gran ajuda i estímul per a estudiants i professionals vinculats a aquestes àrees. En els últims anys s'han desenvolupat nombroses iniciatives, tant d'investigació com de cooperació, encaminades a véncer la pobresa i la desigualtat als països en vies de desenvolupament. Conscient d'això, la Universitat de València ha advocat per preparar entre els seus estudiants futurs cooperants i investigadors en nutrició en situacions d'emergència.

Soriano del Castillo, J. M. [José Miguel] (2010). Nutrición y cooperación al desarrollo. Universitat de València.

Soriano del Castillo, José Miguel. Nutrición y cooperación al desarrollo. Universitat de València, 2010.

SORIANO DEL CASTILLO, José Miguel. Nutrición y cooperación al desarrollo. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7545-7.

Soriano del Castillo, José Miguel. Nutrición y cooperación al desarrollo. Valencia: Universitat de València; 2010. 128 p.