Mujer y vestimenta

Aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad

Carmen Alfaro Giner, María Julia Martínez García, Jónatan Ortiz García, eds.

ISBN: 978-84-370-8765-8

Matèria: història

Any ed.: 2012

«Mujer y vestimenta: aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad / Women and Dress: Aspects of Female Identity in Antiquity» és un tema que permet al lector apropar-se a molt variats aspectes relacionats amb la imatge externa femenina durant un ampli període de la Història Antiga mediterrània: des de l'Anatòlia del període del Bronze a l'anomenat període Copte, que il.lumina el Baix Imperi romà amb la potència de les seues informacions sobre el vestit. Això és així gràcies a la varietat dels aspectes tractats i per la pròpia idiosincràsia dels interessos personals dels autors que han fet possible aquest llibre,

Alfaro Giner, C. [Carmen] & Martínez García, M. J. [María Julia] & Ortiz García, J. [Jónatan] (2012). Mujer y vestimenta. Aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad. Universitat de València.

Alfaro Giner, Carmen y Martínez García, María Julia y Ortiz García, Jónatan. Mujer y vestimenta. Aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad. Universitat de València, 2012.

ALFARO GINER, Carmen y MARTÍNEZ GARCÍA, María Julia y ORTIZ GARCÍA, Jónatan. Mujer y vestimenta. Aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8765-8.

Alfaro Giner, Carmen y Martínez García, María Julia y Ortiz García, Jónatan. Mujer y vestimenta. Aspectos de la identidad femenina en la Antigüedad. Valencia: Universitat de València; 2012. 252 p.