Product Documents

Morir en la Edad Media

La muerte en la Navarra medieval

Ángeles García de la Borbolla, Julia Pavón Benito

Col·lecció: Història, 39

ISBN: 978-84-370-6856-5

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Any ed.: 2008

La mort -circumscrita a un breu fragment temporal- va ser el més clar exemple de la conjugació medieval entre el material i l'immaterial. L'home, lluny d'ignorar la seua impotència davant la desaparició del món tangible, l'únic que coneixia, va aconseguir generar tota una amplíssima gamma de conviccions, símbols i representacions, tant mentals com plàstiques, capaços de transmetre i desplegar els seus codis i les seues vivències espirituals i religioses més íntims. La raó de ser d'aquesta obra és la de tractar de comprendre l'encontre entre l'home medieval i la mort. La lectura reposada d'un elenc de fonts variat ha permès plantejar-se la temàtica sota una perspectiva nova, i abandonar qualsevol tòpic.

Citació

García de la Borbolla, . [Ángeles] & Pavón Benito, J. [Julia] (2008). Morir en la Edad Media. La muerte en la Navarra medieval. Universitat de València.

García de la Borbolla, Ángeles y Pavón Benito, Julia. Morir en la Edad Media. La muerte en la Navarra medieval. Universitat de València, 2008.

GARCíA DE LA BORBOLLA, Ángeles y PAVóN BENITO, Julia. Morir en la Edad Media. La muerte en la Navarra medieval. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6856-5.

García de la Borbolla, Ángeles y Pavón Benito, Julia. Morir en la Edad Media. La muerte en la Navarra medieval. Valencia: Universitat de València; 2008. 320 p.

Copiar al portapapeles