Mètode, 95. L'engany de la pseudo ciència

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Any ed.: 2017

Coordinat pel filòsof Angelo Fasce, aquest número 95, «L'engany de la pseudociència», proposa una anàlisi exhaustiva d'aquest fenomen. El resultat és un conjunt imprescindible per conèixer diversos flancs que cal defensar perquè el mètode científic continue a la base del coneixement humà. Cada article s’obre amb un dels prototips de l'artista Joël Mestre, també protagonista de la portada. En aquestes pàgines trobem, a més, un ampli ventall de temes interessants, entre altres, un article sobre l’expedició del doctor Balmis a Amèrica per portar-hi la vacuna de la verola, una rellevant reflexió sobre l'experimentació animal, i també una nova lliçó d’etnobotànica a càrrec de Daniel Climent. Tot acompanyat per una entrevista a l’ecòleg Pierre Legendre i un document sobre l'obra La evolución, treball fonamental per a l'arrancada de la paleontologia a l'Estat espanyol.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.] (2017). Mètode, 95. L'engany de la pseudo ciència. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 95. L'engany de la pseudo ciència. Universitat de València, 2017.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 95. L'engany de la pseudo ciència. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 9771133398951.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 95. L'engany de la pseudo ciència. Valencia: Universitat de València; 2017. 152 p.