Mètode, 80. La ciència de la premsa

Reptes i tendències de la divulgació de la ciència

AA. DD.

Aquest número 80 recull les signatures d'Hans Peter Peters, María Pilar Perla Mateo, Ana Galarraga, Luc Allemand, Dominique Brossard i Susanna Priest, en el monogràfic «La ciència de la premsa: Reptes i tendències de la divulgació de la ciència» coordinat per Martí Domínguez, director de Mètode i professor de Periodisme (UV), i Anna Mateu, cap de redacció de Mètode. La revista es complementa amb una entrevista a Maxwell Boykoff, una conversa entre la periodista Carme Puche i el seu pare, l'il·lustrador científic Carles Puche, un dossier sobre l'art de la seda, coordinat per Alexandre Bataller i una entrevista a Esteban Morcillo, rector de la Universitat de València. El número es tanca amb les seccions habituals i s'il·lustra d'una selecció de propostes, dins d'una convocatòria pública, amb l'obra guanyadora en la portada, realitzada per María Briz Reyes.