Psicologia i ciències de l'educaciò

Elements 11 a 20 de un total de 85

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • Docencia pequeña

    En les últimes dècades s'ha investigat sobre com aprenem els éssers humans, però traslladar aqueixos descobriments a les aules ha resultat una tasca aclaparadora per als sempre tan ocupats professors i mestres. Docencia pequeña escurça aquesta distància proporcionant una estratègia completament desenvolupada per a ajustar-se progressivament a la manera predeterminada en què aprenen els teus estudiants.

    Saber més
    18,00 €

    Veure els detalls

  • Educación Física y pedagogía crítica

    Aquest llibre naix amb el propòsit de mostrar una àmplia varietat d'experiències nacionals i internacionals que estan duent a terme diferents grups de treball en diversos contextos educatius intentant fer de l'Educació Física una matèria capaç d’empoderar l'alumnat amb una consciència crítica que li permeta sensibilitzar-se amb les problemàtiques socials. Saber més
    22,00 €

    Veure els detalls

  • Abriendo veredas

    Guia de recursos pedagògics per a l'ús dels docents d'educació secundària, especialment, per a docents de la secundària rural itinerant de la província de Salta (Argentina). El volum tracta de fer pensar sobre les estratègies i tàctiques pedagògic-didàctiques més convenients per a Col·legis Rurals Itinerants per tal que s’adapten i s’enriqueixen als contextos i situacions existents. Saber més
    12,00 €

    Veure els detalls

  • JACARANDÁ

    Aquest volum recull diversos textos al voltant de l'educació comparada i internacional, en el que s’analitzen tant la realitat educativa llatinoamericana com pràctiques i contextos educatius espanyols. L'obra realitza una anàlisi de caràcter supranacional, fonamentalment europeus, sobre finançament universitari, TIC, educació transfronterera i metodologia de l'ensenyament d'idiomes estrangers. Saber més
    14,00 €

    Veure els detalls

  • Entornos informales para educar en artes

    Aquest llibre reuneix contribucions amb reflexions i idees per millorar els vincles entre els museus, les aules, els entorns patrimonials, les ciutats i tots aquells llocs en els quals es poden incorporar accions educatives i artístiques. Se centren especialment en els usuaris i la ciutadania, per ser els col·lectius implicats en els reptes educatius, artístics, polítics i patrimonials. Saber més
    14,50 €

    Veure els detalls

  • Investigación e innovación en educación superior

    La investigació i la innovació educativa representen dues de les eines més importants que el professorat té per a millorar la pràctica educativa, i amb elles els aprenentatges dels estudiants. El volum proposa una reflexió de l'exercici docent a través d'una sèrie d'experiències per al desenvolupament professional del professorat en educació superior. Saber més
    18,00 €

    Veure els detalls

  • Writing and Presenting a Dissertation on Linguistics, Applied Linguistics and Culture Studies for Undergraduates and Graduates in Spain

    This book is a guide to the graduate and undergraduate student through the chief phases which should be followed in conceiving, structuring, writing, and presenting and end of degree, MA, or PhD dissertation. Una guia per a estudiants, amb pautes a seguir en la concepció, estructuració, escriptura i presentació d'un treball de finalització de grau, màster o tesi doctoral. Saber més
    13,50 €

    Veure els detalls

  • La evaluación del impacto y la relevancia de la educación en la sociedad

    Aquest volum pretenen donar resposta a la possibilitat d'avaluar l'impacte i la rellevància que té l'educació en la societat. En aquest llibre els autors reflexionen sobre el potencial transformador de l'educació i inicien una línia d'anàlisi que té com a objectiu fer visible la seua importància i proposar un model i possibles indicadors a tindre en compte per a la seua avaluació. Saber més
    10,00 €

    Veure els detalls

  • La evaluación de sistemas educativos

    Aquest volum recull el projecte de recerca sobre el tipus d'informació que considerarien necessària els diversos col.lectius implicats en l'educació. A través de la tècnica de grups focals i anàlisis qualitatives, el resultat és un llistat de les possibles preguntes d'avaluació que indiquen línies sobre com millorar aquestes avaluacions. Saber més
    18,00 €

    Veure els detalls

Elements 11 a 20 de un total de 85

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5