Maria-Mercè Marçal, cos i compromís

Col·lecció: Biblioteca Sanchis Guarner

ISBN: 978-84-8415-994-0

Matèria: filologia

Submatèries: crítica i teoria literària, filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Publicacions de l’Abadia de Montserrat

Any ed.: 2008

"Maria-Mercè Marçal, el compromís pel cos" pretén reflexionar sobre la força de la corporalitat en els versos de la poeta. D'entrada, el volum es basa en una reflexió teòrica sobre el concepte de cos i gènere per tal de facilitar l'anàlisi posterior dels poemes marçalians i extreure'n la particularitat lírica. En definitiva, aquest estudi intenta mostrar com l'experimentació lírica es construeix sobre la base de l'experimentació corporal.

Climent, L. [Laia] (2008). Maria-Mercè Marçal, cos i compromís. Universitat de València.

Climent, Laia. Maria-Mercè Marçal, cos i compromís. Universitat de València, 2008.

CLIMENT, Laia. Maria-Mercè Marçal, cos i compromís. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-8415-994-0.

Climent, Laia. Maria-Mercè Marçal, cos i compromís. Valencia: Universitat de València; 2008. 272 p.