Manuel Sanchis Guarner: Context, paraula, record

Antoni Ferrando, Santi Cortés, ed.

ISBN: 978-84-370-6742-1

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Any ed.: 2007

Una nova contribució al reconeixement de la figura d'aquest mestre que amb originalitat i innovació ajuda al coneixement del context que envoltà Manuel Sanchis Guarner. L'obra, profusament il·lustrada, s'estructura en tres parts. La primera, "El món de Sanchis Guarner en imatges", mostra il·lustracions vinculades a la seua vida i obra, "La paraula del mestre" reprodueix gairebé un centenar de textos breus de Sanchis Guarner i, finalment, la tercera part, "El record dels seus", ofereix una selecció de textos sobre el mestre de personalitats com Vicent Andrés Estellés, Francesc de B. Moll, Joan Fuster, Germà Colón, Antoni M. Badia i Margarit, Vicent Pitarch, entre d'altres. Les principals fonts de procedència del material han estat arxius i hemeroteques que han fornit la documentació gràfica, les fotografies, els manifestos, les declaracions, els dibuixos que conformen les imatges més representatives de la seua biografia. D'altra banda, l'obra ens ofereix un recull com a mostra representativa dels articles de divulgació, així com les semblances més destacades d'amics i deixebles.

Cortés, S. [Santi] & Ferrando Francés, A. [Antoni] (2007). Manuel Sanchis Guarner: Context, paraula, record. Universitat de València.

Cortés, Santi y Ferrando Francés, Antoni. Manuel Sanchis Guarner: Context, paraula, record. Universitat de València, 2007.

CORTÉS, Santi y FERRANDO FRANCÉS, Antoni. Manuel Sanchis Guarner: Context, paraula, record. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6742-1.

Cortés, Santi y Ferrando Francés, Antoni. Manuel Sanchis Guarner: Context, paraula, record. Valencia: Universitat de València; 2007. 368 p.