Manual de prácticas de Prótesis II (prótesis fija)

Antonio Fons Font, M. Fernanda Solá Ruiz, Maria Granell Ruiz

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8997-3

Matèria: ciències, medicina

Submatèries: biologia

Any ed.: 2012

Aquest volum presenta una recopilació de pràctiques amb l'objectiu de capacitar a l'alumnat a aplicar sobre els pacients tècniques restauradores de dents i espais edèntuls mitjançant pròtesis de corones i ponts, així mateix es contemplen totes les tècniques de recent aparició destinades a la mateixa fi (fronts laminats ceràmics, pròtesis tipus Maryland, pròtesis sobre implants.)

El tractament dels edentulismes parcials i totals dels pacients constitueix una de les principals missions encomanades als dentistes. Aquest volum presenta una recopilació de pràctiques corresponents a l'assignatura Pròtesi Dental II, que s'imparteix en el 2º Cicle del Grau en Odontologia. Aquesta col·lecció s'ha realitzat amb l'objectiu de capacitar a l'alumnat a aplicar sobre els pacients tècniques restauradores de dents i espais edèntuls mitjançant pròtesis de corones i ponts, així mateix es contemplen totes les tècniques de recent aparició destinades a la mateixa fi (fronts laminats ceràmics, pròtesis tipus Maryland, pròtesis sobre implants.)