Product Documents

Los Servicios Sociales en la provincia de Valencia

Análisis territorial, estado de la cuestión

Lucía Martínez Martínez, Francesc Xavier Uceda-Maza, coords.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 17

ISBN: 978-84-9134-107-9

Matèria: sociologia i política

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2017

Format: 23,5 x 15,5 cm.

Pàgines: 390

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Els Serveis Socials són un sistema del Benestar Social ampli, complex i multinivell. En aquest llibre s'analitzen els dos nivells del sistema des d'una perspectiva territorial. Per al nivell de Serveis Socials generals es presenten dades sobre la seua organització i funcionament, fruit d'una enquesta realitzada a tots els centres municipals de Serveis Socials de la província. El nivell de Serveis Socials especialitzats s'ha investigat des de la seua perspectiva clàssica de sectors poblacionals o de necessitats, identificant i recaptant dades directament des dels serveis existents, amb especial referència a la seua distribució territorial. Aquest volum pretén ser un text de referència per a consulta professional, tant per a la recerca com per a la planificació i organització del sistema, així com ser un text divulgatiu general sobre els Serveis Socials.

Citació

Martínez Martínez, L. [Lucía] & Uceda i Maza, F. X. [Francesc Xavier] (2017). Los Servicios Sociales en la provincia de Valencia. Análisis territorial, estado de la cuestión. Universitat de València.

Martínez Martínez, Lucía y Uceda i Maza, Francesc Xavier. Los Servicios Sociales en la provincia de Valencia. Análisis territorial, estado de la cuestión. Universitat de València, 2017.

MARTíNEZ MARTíNEZ, Lucía y UCEDA I MAZA, Francesc Xavier. Los Servicios Sociales en la provincia de Valencia. Análisis territorial, estado de la cuestión. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-107-9.

Martínez Martínez, Lucía y Uceda i Maza, Francesc Xavier. Los Servicios Sociales en la provincia de Valencia. Análisis territorial, estado de la cuestión. Valencia: Universitat de València; 2017. 390 p.

Copiar al portapapeles