Product Documents

Turismo de interior en España

Productos y dinámicas territoriales

G. Cànoves, A. Blanco-Romero, J.M. Prat, M. Villarino, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 19

ISBN: 978-84-9134-193-2

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2017

Format: 15,5 x 23,5 cm.

Pàgines: 308

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

El turisme als espais interiors s'ha revelat com un actiu per posar en valor els recursos naturals i socioculturals del territori. El present llibre mostra com iniciatives de desenvolupament endogen, vinculades a nous productes turístics, són dinamitzadores d'espais interiors a Espanya. L'estudi incorpora una visió actualitzada i ampliada de les dinàmiques que s'estan produint als territoris d'interior i com el turisme pot contribuir a la dinamització d'aquests espais. Això es concreta en 12 casos del territori espanyol que, a partir de productes turístics innovadors, mostren la capacitat de posar en valor els recursos culturals, patrimonials i naturals del territori. En cadascuna de les zones s'identifica la presència d'un determinat producte turístic que pot contribuir al desenvolupament local i permet identificar l'evolució del territori.

Citació

Asunción, B. [Blanco-Romero] & Cànoves Valiente, G. [Gemma] & Prat Forga, J. M. [Josep Maria] & Villarino Pérez, M. [Montserrat] (2017). Turismo de interior en España. Productos y dinámicas territoriales. Universitat de València.

Asunción, Blanco-Romero y Cànoves Valiente, Gemma y Prat Forga, Josep Maria y Villarino Pérez, Montserrat. Turismo de interior en España. Productos y dinámicas territoriales. Universitat de València, 2017.

ASUNCIóN, Blanco-Romero y CàNOVES VALIENTE, Gemma y PRAT FORGA, Josep Maria y VILLARINO PéREZ, Montserrat. Turismo de interior en España. Productos y dinámicas territoriales. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-193-2.

Asunción, Blanco-Romero y Cànoves Valiente, Gemma y Prat Forga, Josep Maria y Villarino Pérez, Montserrat. Turismo de interior en España. Productos y dinámicas territoriales. Valencia: Universitat de València; 2017. 308 p.

Copiar al portapapeles