Truman Capote, un camaleón ante el espejo

Elena Ortells Montón

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 66

ISBN: 978-84-370-7663-8

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2009

"Sóc alcohòlic. Sóc drogoaddicte. Sóc homosexual. Sóc un geni." Aquestes són les paraules amb les quals el propi Truman Capote es va definir en un moment determinat de la seva existència. Escriptor precoç, obertament homosexual i afeccionat a l'alcohol i a les drogues va acabar suïcidant-se, incapaç d'assumir el contrast entre el món que ell imaginava i la crua realitat. Vint-i-cinc anys després de la seua mort, la turbulenta personalitat d'aquest extravagant escriptor continua captivant als lectors, alimentant pàgines i pàgines de la premsa escrita i cridant l'atenció de la crítica. Truman Capote, un camaleón ante el espejo, es presenta com un modest intent de reivindicar la memòria d'aquest no sempre brillant però extraordinari escriptor que mereix ocupar un lloc més destacat en els anales de la història literària.

Ortells Montón, E. [Elena] (2009). Truman Capote, un camaleón ante el espejo. Universitat de València.

Ortells Montón, Elena. Truman Capote, un camaleón ante el espejo. Universitat de València, 2009.

ORTELLS MONTÓN, Elena. Truman Capote, un camaleón ante el espejo. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7663-8.

Ortells Montón, Elena. Truman Capote, un camaleón ante el espejo. Valencia: Universitat de València; 2009. 168 p.