The Elusive Prominence of Maxwell Anderson in the American Theater

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2002

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Instructiu, amè i documentat de manera superba, aquest llibre constitueix el primer estudi rellevant sobre Maxwell Anderson publicat a Espanya. El treball de DiNapoli ofereix una excel·lent introducció a aquest interessant encara que controvertit dramaturg.

Citació

Dinapoli, R. [Russell] (2002). The Elusive Prominence of Maxwell Anderson in the American Theater. Universitat de València.

Dinapoli, Russell. The Elusive Prominence of Maxwell Anderson in the American Theater. Universitat de València, 2002.

DINAPOLI, Russell. The Elusive Prominence of Maxwell Anderson in the American Theater. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5368-4.

Dinapoli, Russell. The Elusive Prominence of Maxwell Anderson in the American Theater. Valencia: Universitat de València; 2002. 200 p.

Copiar al portapapeles