Product Documents

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2021

Format: 17 x 23,5 cm

A través de les obres dramàtiques que Tennessee Williams va escriure durant els anys immediatament posteriors a la fi de la Segona Guerra Mundial s’analitzen els entramats i clivelles els quals va patir el somni americà. L’estudi dels diversos personatges que les protagonitzen va més enllà d’una interpretació purament literària i s’emmarca dins del context històric i social amb la finalitat d’analitzar-los com a subjectes que reflecteixen la seua època. Tots ells persegueixen d’una forma o una altra la felicitat, una quimera que acaba convertint-se per a molts en un parany del qual difícilment poden escapar.

A Streetcar Named Desire. Stanley Kowalski y la sociedad de posguerra

Cat on a Hot Tin Roof. Maggie Pollitt, la mujer norteamericana de la Guerra Fría

The Rose Tattoo. La felicidad en los márgenes de la tierra prometida

Illanes Vicioso, P. [Pilar] (2021). Tennessee Williams y la Norteamérica de posguerra. Universitat de València.

Illanes Vicioso, Pilar. Tennessee Williams y la Norteamérica de posguerra. Universitat de València, 2021.

ILLANES VICIOSO, Pilar. Tennessee Williams y la Norteamérica de posguerra. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-769-9.

Illanes Vicioso, Pilar. Tennessee Williams y la Norteamérica de posguerra. Valencia: Universitat de València; 2021. 216 p.