Shattered Pictures of Places and Cities in George Santayana's Autobiography

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2009

Shattered Pictures of Places and Cities s'endinsa per les pàgines autobiogràfiques, filosòfiques i narratives més rellevants de George Santayana discorrent pels seus viatges i geografies físiques en paral.lel als seus viatges i geografies morals. És un intent d'anar més enllà de la reflexió entorn als orígens biogràfics del filòsof; per aquest motiu es recupera una indagació sobre el seu habitar el llenguatge i l'art. Santayana reconsidera els fonaments de l'art de la memòria clàssica en la seua autobiografia, per a formular una nova proposta estètica on l'art i la vida es fonen i es confonen, estimulant-se recíprocament. Fila una filosofia del viatge i del lloc, on es privilegia una noció de l'habitar que il.lumina la nostra condició de nòmades -en la vida i en el pensament-, i la nostra tràgica estable inestabilitat en aquest món.

Fantini, G. [Graziella] (2009). Shattered Pictures of Places and Cities in George Santayana's Autobiography. Universitat de València.

Fantini, Graziella. Shattered Pictures of Places and Cities in George Santayana's Autobiography. Universitat de València, 2009.

FANTINI, Graziella. Shattered Pictures of Places and Cities in George Santayana's Autobiography. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7662-1.

Fantini, Graziella. Shattered Pictures of Places and Cities in George Santayana's Autobiography. Valencia: Universitat de València; 2009. 210 p.