+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Rutes matemàtiques a València

I.De les Torres de Serrans al Jardí Botànic

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-5830-6

Matèria: ciències, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: matemàtiques, pedagogia i didàctica

Idioma: català

Any ed.: 2003

Enquadernació: rústica

Format: 15 x 21 cm.

Pàgines: 23 pp.

En col.laboració amb la Societat d'Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-khwarizmi, es pretén utilitzar aquest entorn com un recurs didàtic per a la divulgació, l'ensenayment i l'aprenentatge de les matemàtiques amb l'objectiu que qualsevol ciutadà o els estudiants desenvolupen actituds positives cap a elles i aconseguir un aprennetatge més signiticatiu. Les rutes previstes faran que l'entorn del nucli antic de la ciutat de València i les instal.lacions més modernes, com el Museo de Ciències Príncipe Felipe, els seus carrers, els seus parcs i establiments públics, puguen convertir-se en una important font d'activitats matemàtiques. L'objectiu de l'activitat és que els estudiants dels instituts d'ensenyament secundari i de batxiller aprenguen a veure i a apreciar les matemàtiques del seu entorn d'una forma agradable. La ruta s'iniciará amb una sessió prèvia on es trevallarà l'itinerari amb plànols de la ciutat i se'ls farà lliurament del material necessari (cintes mètriques, clinòmetres, calculadores, quaderns didàctics.)

Disponibilitat: En existències

3,00 €

Sinopsi

Detalles

En col.laboració amb la Societat d'Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-khwarizmi, es pretén utilitzar aquest entorn com un recurs didàtic per a la divulgació, l'ensenayment i l'aprenentatge de les matemàtiques amb l'objectiu que qualsevol ciutadà o els estudiants desenvolupen actituds positives cap a elles i aconseguir un aprennetatge més signiticatiu. Les rutes previstes faran que l'entorn del nucli antic de la ciutat de València i les instal.lacions més modernes, com el Museo de Ciències Príncipe Felipe, els seus carrers, els seus parcs i establiments públics, puguen convertir-se en una important font d'activitats matemàtiques. L'objectiu de l'activitat és que els estudiants dels instituts d'ensenyament secundari i de batxiller aprenguen a veure i a apreciar les matemàtiques del seu entorn d'una forma agradable. La ruta s'iniciará amb una sessió prèvia on es trevallarà l'itinerari amb plànols de la ciutat i se'ls farà lliurament del material necessari (cintes mètriques, clinòmetres, calculadores, quaderns didàctics.)