Product Documents

Matèria: geografia

Any ed.: 2021

Pàgines: 95

Després de l’ocupació musulmana de la península Ibèrica en el segle VIII i la posterior reconquesta cristiana, l’antic regne de València es va convertir en una terra de frontera. És en aquest territori precisament on se centra aquest estudi en el qual es proposen rutes senderistes al mateix temps que s’analitzen els serveis que s’hi ofereixen al visitant per a garantir una experiència inoblidable.

García Mesanat, G. [Gregorio] (2021). Ruta Senderista por el paisaje de los castillos de los Valles de Ayora-Cofrentes y Vinalopó. Universitat de València.

García Mesanat, Gregorio. Ruta Senderista por el paisaje de los castillos de los Valles de Ayora-Cofrentes y Vinalopó. Universitat de València, 2021.

GARCÍA MESANAT, Gregorio. Ruta Senderista por el paisaje de los castillos de los Valles de Ayora-Cofrentes y Vinalopó. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-353-1.

García Mesanat, Gregorio. Ruta Senderista por el paisaje de los castillos de los Valles de Ayora-Cofrentes y Vinalopó. Valencia: Universitat de València; 2021. 95 p.