Revolucions en les ciències naturals

La nova visió de la Terra i de la vida

José Antonio Pascual

Col·lecció: Sense Fronteres, 13

ISBN: 978-84-7660-769-5

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2003

Revolucions en les ciències naturals' repassa la història de la construcció del coneixement científic del nostre planeta i de la vida que el fa diferent de qualsevol altre lloc conegut de l'Univers. L'autor ens facilita la visió d¡alguns moments estel.lars i alhora humans en la lluita de la ciència per desvelar els misteris de la naturalesa. Una lluita que és també la peripècia inacabada protagonitzada per persones que mostraren les virtuts més fosques de la nostra espècie i els sentiment. Des dels temps de la il.lustració, quan els primers pensadors científics maldaven per atraure les ments de les persones cap als corrents revolucionaris i lliurepensadors, les ciències de la naturalesa van iniciar una aventura del coneiximent que encara no ha acabat. Una aventura de la qual aquest llibre vol convertir-te en un participant més.

Pascual Trillo, J. A. [José Antonio] (2003). Revolucions en les ciències naturals. La nova visió de la Terra i de la vida. Universitat de València.

Pascual Trillo, José Antonio. Revolucions en les ciències naturals. La nova visió de la Terra i de la vida. Universitat de València, 2003.

PASCUAL TRILLO, José Antonio. Revolucions en les ciències naturals. La nova visió de la Terra i de la vida. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-7660-769-5.

Pascual Trillo, José Antonio. Revolucions en les ciències naturals. La nova visió de la Terra i de la vida. Valencia: Universitat de València; 2003. 200 p.