Product Documents

PICCOLO. Interacciones parentales con los/las niños/as

Lista de ítems de observación vinculados al desarrollo

Rosa M. Vilaseca, Magda Rivero, Rosa M. Bersabé, Esperanza Navarro-Pardo, María José Cantero, Fina Ferrer, Clara Valls-Vidal

ISBN: 978-84-9134-809-2

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2021

Pàgines: 96 + Set de 25 formularis

On són més fortes les habilitats dels pares i les mares? Com se’ls pot animar a esperonar el desenvolupament cognitiu, social i lingüístic dels seus fills i filles? Aquestes i altres qüestions es poden respondre amb PICCOLO®, un instrument d’observació ràpida i fiable dissenyat per a avaluar i controlar la qualitat de les interaccions parentals amb els fills i les filles. Concebut per a una edat d’1 a 3 anys, el test PICCOLO® mesura 29 comportaments de suport al desenvolupament de progenitors i progenitores en quatre dominis crítics: afecte, responsivitat (capacitat de resposta), empenta o ànim i ensenyament. És la millor manera d’avaluar quines conductes de criança funcionen millor per a desenvolupar intervencions individualitzades que ajuden a les famílies en aquesta tasca i per a fer un seguiment dels resultats positius del programa de suport.

SOBRE LOS AUTORES DE LA EDICIÓN ORIGINAL
SOBRE LOS AUTORES DE LA VALIDACIÓN ESPAÑOLA
AGRADECIMIENTOS
1. ¿QUÉ ES PICCOLO®?
2. APRENDA A USAR PICCOLO®
3. USO DE PICCOLO®
4. PREGUNTAS DE PROFESIONALES ACERCA DE PICCOLO® - PREGUNTAS MÁS FRECUENTES
5. ¿CÓMO SE DESARROLLÓ PICCOLO®?
ANEXO A. INFORME TÉCNICO DE VALIDACIÓN ESPAÑOLA DE PICCOLO®

Vilaseca Momplet, R. M. [Rosa M.] & Rivero García, M. [Magda] & Bersabé Morán, R. M. [Rosa M.] & Navarro-Pardo, E. [Esperanza] & Cantero López, M. J. [María José] & Ferrer Vidal, F. [Fina] & Valls-Vidal, C. . [Clara ] (2021). PICCOLO. Interacciones parentales con los/las niños/as. Lista de ítems de observación vinculados al desarrollo. Universitat de València.

Vilaseca Momplet, Rosa M. y Rivero García, Magda y Bersabé Morán, Rosa M. y Navarro-Pardo, Esperanza y Cantero López, María José y Ferrer Vidal, Fina y Valls-Vidal, Clara. PICCOLO. Interacciones parentales con los/las niños/as. Lista de ítems de observación vinculados al desarrollo. Universitat de València, 2021.

VILASECA MOMPLET, Rosa M. y RIVERO GARCÍA, Magda y BERSABÉ MORÁN, Rosa M. y NAVARRO-PARDO, Esperanza y CANTERO LÓPEZ, María José y FERRER VIDAL, Fina y VALLS-VIDAL, Clara. PICCOLO. Interacciones parentales con los/las niños/as. Lista de ítems de observación vinculados al desarrollo. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-809-2.

Vilaseca Momplet, Rosa M. y Rivero García, Magda y Bersabé Morán, Rosa M. y Navarro-Pardo, Esperanza y Cantero López, María José y Ferrer Vidal, Fina y Valls-Vidal, Clara. PICCOLO. Interacciones parentales con los/las niños/as. Lista de ítems de observación vinculados al desarrollo. Valencia: Universitat de València; 2021. 96 p.