País Valencià, segle XXI. Noves reflexions crítiques

Antoni Furió, Gustau Muñoz, Pau Viciano, eds.

Col·lecció: Quaderns d'Orientació Valencianista

ISBN: 978-84-370-7467-2

Matèria: sociologia i política

Idioma: català

Coeditor: Valencians pel Canvi

Any ed.: 2009

L'acollida que ha tingut el primer volum d'aquests quaderns que es publiquen amb el títol comú de País Valencià, segle XXI, confirma que existeix interès pel debat sobre els grans temes de la nostra realitat col·lectiva, més encara en un moment en què les opinions crítiques es veien ofegades per l'hegemonia conservadora. Amb aquest segon volum, s'hi afegeixen una vintena de noves veus que, des de la pluralitat ideològica i d'enfocaments, coincideixen a impugnar les desraons del poder que han arrossegat el País a una crisi sense precedents. Noves reflexions que repensen les aspiracions no cancel·lades a una idea de civilitat, de redreçament cultural, d'estructuració i salvaguarda del territori, de normalització lingüística i, al capdavall, de dignitat col·lectiva que han d'orientar la necessària alternativa a la paràlisi i crisi actuals.

Furió, A. [Antoni] & Muñoz Veiga, G. [Gustau] & Viciano, P. [Pau] (2009). País Valencià, segle XXI. Noves reflexions crítiques. Universitat de València.

Furió, Antoni y Muñoz Veiga, Gustau y Viciano, Pau. País Valencià, segle XXI. Noves reflexions crítiques. Universitat de València, 2009.

FURIÓ, Antoni y MUÑOZ VEIGA, Gustau y VICIANO, Pau. País Valencià, segle XXI. Noves reflexions crítiques. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7467-2.

Furió, Antoni y Muñoz Veiga, Gustau y Viciano, Pau. País Valencià, segle XXI. Noves reflexions crítiques. Valencia: Universitat de València; 2009. 196 p.