Product Documents

Objetos celestes para prismáticos (2ª Edición)

José Bosch Bailach, Mercedes Bartual Lázaro, Ivan Dragoev

ISBN: 978-84-9134-707-1

Matèria: ciències

Any ed.: 2020

Enquadernació: espiral

En aquesta guia, pensada per a acompanyar-nos en l’aventura de descobrir el cel i concebuda i organitzada per a ser utilitzada durant l’observació, els objectes celestes apareixen agrupats per constel·lacions, i aquestes, al seu torn, per l’època de l’any en la qual són visibles. En cada constel·lació se situen i descriuen els objectes de més interès i bellesa, amb comentaris molt pràctics per a identificar-los i apreciar-ne les característiques més notables. A més dels anomenats objectes de cel profund (cúmuls, nebuloses i galàxies), també ens presenta les estrelles dobles que poden ser separades amb prismàtics i una selecció d’estrelles variables de carboni. La informació sobre les referències històriques i mitològiques de cada constel·lació afegeix un coneixement cultural que complementa la pura contemplació dels astres. Al final del volum s’aborden altres aspectes d’interès científic i s’ofereixen nombroses taules amb dades d’utilitat per a les observacions.

Bosch Bailach, J. [José] & Bartual Lázaro, M. [Mercedes] & Dragoev, I. [Ivan] (2020). Objetos celestes para prismáticos (2ª Edición). Universitat de València.

Bosch Bailach, José y Bartual Lázaro, Mercedes y Dragoev, Ivan. Objetos celestes para prismáticos (2ª Edición). Universitat de València, 2020.

BOSCH BAILACH, José y BARTUAL LÁZARO, Mercedes y DRAGOEV, Ivan. Objetos celestes para prismáticos (2ª Edición). Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-707-1.

Bosch Bailach, José y Bartual Lázaro, Mercedes y Dragoev, Ivan. Objetos celestes para prismáticos (2ª Edición). Valencia: Universitat de València; 2020. 274 p.