Product Documents

Nuevos factores de desarrollo territorial

Joan Noguera Tur, Javier Esparcia Pérez, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 5

ISBN: 978-84-370-7104-6

Matèria: geografia, sociologia i política

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2008

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

L'anàlisi dels nous components que influeixen en la generació i localització d'activitat econòmica i de desenvolupament territorial (els nous factors de desenvolupament territorial o NFDT) és fonamental per a comprendre millor la seua funció i rellevància en la reducció o consolidació del desavantatge que mostren els territoris perifèrics enfront dels centres econòmics. La diferència principal entre els NFDT i els tradicionals de localització d'activitat econòmica és que la seua existència i «qualitat» estan en relació amb factors socials i culturals que formen part de la idiosincràsia particular d'un territori, fet pel qual no són fàcilment traslladables a uns altres territoris. Les implicacions de més coneixement d'aquests factors poden ser determinants per a incrementar l'eficàcia i rellevància en el disseny de les futures polítiques de desenvolupament regional.

Citació

Esparcia Pérez, J. [Javier] & Noguera Tur, J. [Joan] (2008). Nuevos factores de desarrollo territorial. Universitat de València.

Esparcia Pérez, Javier y Noguera Tur, Joan. Nuevos factores de desarrollo territorial. Universitat de València, 2008.

ESPARCIA PéREZ, Javier y NOGUERA TUR, Joan. Nuevos factores de desarrollo territorial. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7104-6.

Esparcia Pérez, Javier y Noguera Tur, Joan. Nuevos factores de desarrollo territorial. Valencia: Universitat de València; 2008. 500 p.

Copiar al portapapeles