Product Documents

Más allá de las palabras

Difusión, recepción y didáctica de la literatura hispánica

Josefa Badía, Rosa Durá, David Guinart, José Martínez Rubio, coord.

ISBN: 978-84-370-9296-6

Matèria: filologia, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: filologia espanyola, pedagogia i didàctica

Any ed.: 2014

Format: 16,4 x 23 cm

Volum col·lectiu que pretén recollir, des d'una pluralitat d'enfocaments i metodologies, alguns dels avanços més recents en la recerca de la literatura hispànica a les dues vores de l'Atlàntic. Els textos que es recullen ací són fruit del treball d'un bon nombre d'hispanistes que tenen en comú la joventut i que pertanyen a les primeres generacions que han aprofitat l'aparició de la xarxa i les noves tecnologies en la recerca literària. Estructurat a partir de quatre grans eixos temàtics -edició i crítica literària; lectura, escriptura i difusió; literatura digital i noves eines de recerca i, finalment, didàctica de la literatura-, aquest llibre aspira a oferir tant noves respostes a velles preguntes, com a plantejar les que seran les qüestions del futur en l'àmbit de la literatura hispànica.

Badía Herrera, J. [Josefa] & Durá Celma, R. [Rosa] & Guinart Palomares, D. [David] & Martínez Rubio, J. [José] (2014). Más allá de las palabras. Difusión, recepción y didáctica de la literatura hispánica. Universitat de València.

Badía Herrera, Josefa y Durá Celma, Rosa y Guinart Palomares, David y Martínez Rubio, José. Más allá de las palabras. Difusión, recepción y didáctica de la literatura hispánica. Universitat de València, 2014.

BADÍA HERRERA, Josefa y DURÁ CELMA, Rosa y GUINART PALOMARES, David y MARTÍNEZ RUBIO, José. Más allá de las palabras. Difusión, recepción y didáctica de la literatura hispánica. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9296-6.

Badía Herrera, Josefa y Durá Celma, Rosa y Guinart Palomares, David y Martínez Rubio, José. Más allá de las palabras. Difusión, recepción y didáctica de la literatura hispánica. Valencia: Universitat de València; 2014. 272 p.