Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria

Antonia Navarro Jiménez, coord.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 42

ISBN: 978-84-370-8766-5

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2012

El present manual, dirigit als estudiants de Grau de "Mestres de Primària", pretén afavorir l'adquisició dels coneixements bàsics teòric i pràctics de l'Educació Física i ser una via d'accés als continguts que s'impartiran en les assignatures de l'itinerari d'Educació Física. Els capítols, amb un índex inicial i una presentació del capítol, inclouen un apartat que fa referència als continguts per cicles educatius que s'inclouen en el Reial decret 1513/2006, pel qual s'estableix els ensenyaments mínims de l'Educació Primària. Així mateix, es proposen activitats presencials i no presencials com a exemples-guia per a treballar els continguts dels diferents capítols (relació teoria i pràctica). Alguns dels capítols contenen a més un mapa conceptual, on s'albiren tots els blocs de continguts proposats en el currículum.

Navarro Jiménez, A. [Antonia] (2012). Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria. Universitat de València.

Navarro Jiménez, Antonia. Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria. Universitat de València, 2012.

NAVARRO JIMÉNEZ, Antonia. Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8766-5.

Navarro Jiménez, Antonia. Manual de didáctica de la educación física en la educación primaria. Valencia: Universitat de València; 2012. 322 p.