Los regadíos tradicionales del Vinalopó (Alto y Medio)

Jorge Hermosilla, ed.

Col·lecció: Regadíos Históricos Valencianos

ISBN: 978-84-370-6777-3

Matèria: geografia

Coeditor: Direcció General de Patrimoni Cultural Valencià. Conselleria de Cultura i Educació. Generalitat Valenciana

Any ed.: 2007

La Unitat d'Investigació ESTEPA, "Estudis del Territori i del Patrimoni", s'ha especialitzat en els últims anys en la investigació centrada en els regadius històrics valencians, des del punt de vista geogràfic i patrimonial. Els elements i els sistemes que configuren l'arquitectura valenciana de l'aigua són objecte d'estudi, així com el paisatge resultant, modelat durant segles.

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2007). Los regadíos tradicionales del Vinalopó (Alto y Medio). Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Los regadíos tradicionales del Vinalopó (Alto y Medio). Universitat de València, 2007.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Los regadíos tradicionales del Vinalopó (Alto y Medio). Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6777-3.

Hermosilla Pla, Jorge. Los regadíos tradicionales del Vinalopó (Alto y Medio). Valencia: Universitat de València; 2007. 296 p.