Los regadíos tradicionales del Alto Mijares

Col·lecció: Regadíos Históricos Valencianos

ISBN: 978-84-370-8004-8

Any ed.: 2014

La publicació sobre el patrimoni de l'aigua en l'Alt Millars, relacionat amb l'ús de l'aigua per al regadiu i per a la generació d'energia hidràulica, representa la culminació d'un projecte de recerca impulsat per la Confederació Hidrogràfica del Xúquer durant el 2010. Aquesta obra constitueix un referent d'obligada consulta per al coneixement dels sistemes de regadiu tradicionals, els elements integrats en els mateixos, així com dels esplèndids paisatges de l'aigua que es troben al costat dels nombrosos rius que tributen en el Millars, configurant una xarxa de drenatge particular. El riu Palomarejas, el de Mora, el de Rubielos, la rambla de Maimona i la del Barruezo, el riu Albentosa, el de Torrijas i el de Los Olmos, o la rambla de la Peñuela, donen lloc a una xarxa fluvial característica, en espiga, amb una distribució més o menys simètrica.

VV.AA. (2014). Los regadíos tradicionales del Alto Mijares. Universitat de València.

VV.AA. Los regadíos tradicionales del Alto Mijares. Universitat de València, 2014.

VV.AA. Los regadíos tradicionales del Alto Mijares. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-8004-8.

VV.AA. Los regadíos tradicionales del Alto Mijares. Valencia: Universitat de València; 2014. 264 p.