Índex del llibre:

Lingüística general y aplicada (3a ed.)

Ángel López et alii

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 3

ISBN: 978-84-370-1519-4

Matèria: filologia

Submatèries: general

Any ed.: 1999

Element auxiliar per a l'estudiant que s'inicia en l'àmbit de la lingüística, tant general com aplicada. L'obra és un tractat sobre els mètodes de lingüística i, al mateix temps, un compendi de lingüística descriptiva que té com a objectiu procurar que l'alumne puga descobrir les coses per si mateix, i dotar-lo de les eines perquè sàpiga com fer-ho.

Aquest llibre ha estat concebut com un element auxiliar per a l'estudiant que s'inicia en l'àmbit de la lingüística, tant general com aplicada. Està organitzat en dues parts: lingüística interna i lingüística externa. Com tractat sobre els mètodes de lingüística i, al mateix temps, compendi de lingüística descriptiva, el seu objectiu és el de procurar que l'alumne puga descobrir les coses per si mateix, preparant-lo per a que sàpiga com fer-ho.