Les festes tradicionals del territori valencià

AA.DD.

ISBN: 978-84-9133-063-9

Matèria: art, geografia

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català

Any ed.: 2017

Enquadernació: cartoné

Aquest catàleg que pretén contribuir a què la societat conega i valore el seu patrimoni a través dels costums i tradicions festives de les comarques, naix de la iniciativa del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, i està patrocinada i recolzada per Caixa Popular i la Direcció General de Cultura i Patrimoni (Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana). De nord a sud, totes les comarques són retratades. S'expliquen les seues festes amb major renom i també es mostra tota la resta de festivitats actuals i d'un passat recent al calendari comarcal que s'hi inclou. Els mapes permeten localitzar les festes en l'espai, i el material gràfic, cedit pels diferents ajuntaments, institucions i associacions, mostra el color, riquesa i espectacularitat d'aquestes manifestacions patrimonials.

VV.AA. (2017). Les festes tradicionals del territori valencià. Universitat de València.

VV.AA. Les festes tradicionals del territori valencià. Universitat de València, 2017.

VV.AA. Les festes tradicionals del territori valencià. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-063-9.

VV.AA. Les festes tradicionals del territori valencià. Valencia: Universitat de València; 2017. 204 p.