Las vegas tradicionales del Alto Turia

Sistemas y paisajes de regadío

Jorge Hermosilla Pla, dir.

Col·lecció: Regadíos Históricos Valencianos

ISBN: 978-84-370-7316-3

Matèria: geografia

Coeditor: Direcció General de Patrimoni Cultural Valencià. Conselleria de Cultura i Educació. Generalitat Valenciana

Any ed.: 2009

La Unitat d'Investigació ESTEPA, "Estudis del Territori i del Patrimoni", s'ha especialitzat en els últims anys en la investigació centrada en els regadius històrics valencians, des del punt de vista geogràfic i patrimonial. Els elements i els sistemes que configuren l'arquitectura valenciana de l'aigua són objecte d'estudi, així com el paisatge resultant, modelat durant segles. Aquest nou volum és un estudi específic sobre els regadius tradicionals de la conca alta del Túria, imprescindible per al desenvolupament de futures actuacions de revaloració. Això requereix mecanismes per a localitzar, interpretar i actuar sobre un espai cultural de gran interès per a la vida cultura valenciana, l'horta de l'interior.

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2009). Las vegas tradicionales del Alto Turia. Sistemas y paisajes de regadío. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Las vegas tradicionales del Alto Turia. Sistemas y paisajes de regadío. Universitat de València, 2009.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Las vegas tradicionales del Alto Turia. Sistemas y paisajes de regadío. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7316-3.

Hermosilla Pla, Jorge. Las vegas tradicionales del Alto Turia. Sistemas y paisajes de regadío. Valencia: Universitat de València; 2009. 256 p.