Product Documents

La sociedad valenciana en transformación (1975-2025)

Antonio Ariño Villarroya, dir; Pedro García Pilán, coord.

Col·lecció: Papers, 1

ISBN: 978-84-9134-351-6

Matèria: economia, geografia, sociologia i política

Coeditor: Institució Alfons el Magnànim-CVEI

Any ed.: 2018

Aquest llibre té com a objectiu oferir una radiografia actualitzada de la societat valenciana que ajude a comprendre els aspectes bàsics de la seua estructura i les dinàmiques que s’hi han seguit durant les últimes dècades. Estructurat en catorze capítols, aborda qüestions tan fonamentals com les tendències demogràfiques, el model territorial, ecològic i econòmic, l’estructura laboral, les desigualtats socioeconòmiques, els models familiars, les transformacions en les relacions de gènere, la situació de les polítiques socials i educatives, la cultura, els valors, les dinàmiques del sistema polític, i l’estat del sistema judicial a la Comunitat Valenciana. A tall de síntesi, tanquen el volum unes reflexions sobre autogovern i Estat de benestar, que comporten també un toc d’atenció sobre la necessitat d’aconseguir una major implicació ciutadana en l’acció política i democràtica i un desbordament, en definitiva, de l’actual concepte de ciutadania.

Ariño Villarroya, A. [Antonio] & García Pilán, P. [Pedro ] (coord.) (2018). La sociedad valenciana en transformación (1975-2025). Universitat de València.

Ariño Villarroya, Antonio y García Pilán, Pedro (coord.). La sociedad valenciana en transformación (1975-2025). Universitat de València, 2018.

ARIÑO VILLARROYA, Antonio y GARCÍA PILÁN, Pedro (coord.). La sociedad valenciana en transformación (1975-2025). Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-351-6.

Ariño Villarroya, Antonio y García Pilán, Pedro (coord.). La sociedad valenciana en transformación (1975-2025). Valencia: Universitat de València; 2018. 594 p.